Kapcsolat információk
Keressen bennünket bizalommal! Célunk, hogy a lehető leggyorsabban és leghatékonyabban válaszoljunk kérdéseire.
Gyakran ismételt kérdések
Regisztrációja feldolgozása akár néhány órát is igénybe vehet, különösen nagy forgalom idején. Kérjük, ellenőrizze az e-mailjeit, mivel a rendszerünk elküld egy visszaigazoló linket, amelyet meg kell erősítenie. Ha továbbra is problémát tapasztal, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz.
A vásárláshoz nem szükséges regisztrált fiók, azonban érdemes létrehozni egyet. Regisztrált fiókkal könnyebben nyomon követheti rendeléseit, és a későbbi vásárlások során nem kell újra megadnia szállítási és számlázási adatait. Válassza ki a kívánt fizetési opciót, majd egyszerűen véglegesítse rendelését.
A rendelése nyomon követéséhez lépjen be a fiókjába, és válassza a ‘Rendeléseim’ menüpontot. Itt láthatja a rendelése állapotát és a szállítás részleteit, ha már úton van. Emellett egy követési számot is kap, amelyet a futárszolgálat weboldalán követhet nyomon.
A pénzvisszatérítési kérelemhez kérjük, lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal vagy küldjön egy e-mailt a megfelelő részletekkel. Ha a terméket már visszaküldte, a visszatérítés feldolgozása akár 5-10 munkanapot is igénybe vehet. Részletes visszatérítési szabályzatunkat a weboldalunkon találja.